Fredag

Lite kallare och blåsigt.

Förutom ganska mycket kontakt med kompisar på nätet har jag varit i trädgården.
Lastat upp busken, som jag klippte ned i går, på kärran och körde till eldningsplatsen.

Hade lite idéer om något nytt projekt i trädgården, bl.a. med delar av en soffa, men av detta blev inget då soffan inte höll att ta i så den får gå samma väg som riset.
När jag vaknar lite tidigt på mornarna och inte känner för att gå upp ligger jag ofta och planerar. Detta med soffan var just en sådan planering, men det är inte alltid det stämmer med verkligheten.   

Har lyssnat färdigt på De sju systrarna, som i mitt tycke var lite seg, detaljrik.
Börjat på en bok av Anne-Marie Schetlein, vi får se hur den blir, ingen deckare precis..

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.