Torsdag

I går kväll fick jag nästan panik av mitt hår, tål inte när det blir för långt i nacken eller luggen i ögonen. Så jag stred till verket och klippte mig, luggen blev bra, hur jag ser ut i nacken vet jag inte, men är ju själv så ingen ser mig.

Årets första cykeltur till kyrkogården och vattnade. Bara lite motvind, som blev medvind. Men den ökade senare.
Sen har jag varit aktiv i trädgården.
Satt ute med lunch och kaffe, men sen blev det lite kallare.  
En vresros blev en hög med pinnar, ska köra bort i morgon..

Tittade på programmet om Tage Erlander, förstår inte hur någon kunde tyda hans dagböcker.
Intressant att se, kommer ihåg vissa saker men att få bakgrunden..  

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.