Fredag

Minus i natt, men +2 på dagen och sol, kändes lite varm.

Skickade bilden till sonen när han ringde och frågade vad jag gjorde, gamla tanter ska visst inte klättra på stegar. Men småländskan tyckte inte det var några problem, gick hur bra som helst.
Nu är alla slingor på plats och lyser, men det var kallt om fingrarna för allt kan inte göras med vantar.

Lillbocken har inte fått på pälsen än..

Jag ringde och klagade på att jag inte fått någon tidning i onsdags, och var lite sur för det strular ganska ofta. Det är inte alltid jag ringer för det känns så meningslöst då de lovar att skicka tidningen men det kommer aldrig någon.
Men i dag fick jag 2 stycken, de tyckte nog ”ge henne så hon tiger” …. 😀

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Fredag

  1. irisnilsson skriver:

    Fick du två av samma nummer?

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.