Tisdag

Började arbetsdagen med att såga ned dessa träd, som höll på att lägga sig ned, och var i vägen när jag skulle klippa gräs. Det är havtorn men har inte gett några bär, får se om det slår ut skott nu.
Testade röjsågen i dag och den startade snällt så jag slog en del sly och gammalt gräs.

Körde bort träden med traktorn..
Lastade pollekärran full med det jag slagit av och körde till min tipp.

Vi skulle träffas i bokcirkel via Messenger, ledaren hade gjort rum som vi skulle vara i.
Men vi träffades aldrig, jag fanns i ett rum, de andra i ett rum, en kom inte in. Fattar inte hur hon gjort om hon lagt upp 2 rum. Jag kom inte in med stora dator utan fick använda mobil. Nu ska det göras om på torsdag, och då på facebook..
Fattar inte att det ska vara så svårt..

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.