Tisdag

I dag har jag börjat med gympa, men senare än förra perrioden nu 10,15 och ny ledare. Adjöss med gamla hedeliga ”husmorsgympan” och majorna som jag gillar. Men hela kroppen fick en bra genomkörare och det är det viktigaste och plankan var med och inte så jobbig som förra gången.
Köpte med en förpackning med 2 semlor, kände för kaffe när jag kom hem, passade bra för sonen var hemma och hade tänt i pannan för han tyckte det var kallt..

Fick lite panik då jag saknade ett viktigt papper, letade överallt för jag visste att jag fått det. Till och med i papperslådan det kunde ju följt med något annat papper, hittade kuvertet men inget papper. Höll på att ge upp när jag kom på att jag scannat för att ha kopia i datorn, och naturligtvis så låg det där.

Sedan har dagen gått åt att skicka kontrolluppgifter till Skatteverket. BeautyBox hade haft många anställda så det tog tid med alla uppgifter och jag vill ju inte göra fel. Lite strul blev det när min e-leg hade gått ut och jag skulle föra över filerna, men det gick snabbt att fixa.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Tisdag

  1. dalkulla65 skriver:

    Hmm……..semlor efter gympa……….ja, ja

  2. Carin skriver:

    För mej gick det bra med semlor UTAN gympa!:-))

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.